خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

ی مثل ِ یه شب ِ پر از ستاره...

  

 

خوشبختی یعنی نصفه شب ، یکی از پشت تلفن برات آهنگ ِ:" آی دختر صحرا نیلوفر..." رو  بزاره...

همین!نه بیشتر!  

نه ...

 شاید از اون بهتر این باشه که خودش بخونه:"آی دختر صحرا نیلوفر...آی نیلوفر...آی نیلوفر..." 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
داستان‌گو دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://dastangoo.Com

زیـباست/.

ممنونم:)

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://kowly.blogsky.com

سلام دختر صحرا. خیلی دلم برات تنگ شده بود . امروز که بعد از ماه ها اومدم اینجا واقعا خر کیف شدم. موفق باشی

سلااااام دوست قدیمی:)

ممنونم برای اینکه سر زدی و خوشحالم که دوباره می نویسی:)

Uncreated دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

خوشبخت باشی عزیزم....:)

منم برای تو همین آرزو رو دارم عزیزم:)

جیکو سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

ولی بهت بر نخوره ها ... یکم بده که آدم نصف شب خواب یه نفر رو بهم بزنه ... :دی

صداش خوبه ؟ یه موقع یه جوری نباشه که تا صبح کابوس ببینی وقتی صداش رو میشونی شبا...

نه فک می کنم از اون بدتر این باشه که آدم سر صبح خواب یه نفر رو به هم بزنه:پی

خوبه !

علیرضا(غریبه) چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 02:09 ق.ظ

خیلی خیلی خوبه که کسی هست که تلفنی آهنگ مورد علاقه ات رو برات زمزمه کنه...
تو هنوز عاشق این آهنگی؟ فکر کردم خونه ی نیلوفر رفته کاملا!

آره ... هنوز هم این آهنگو یکی برام بخونه خیلی شاد میشم...خیلی...

فارeس چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

شاید فقط یه دلخوشی باشه نه خوشبختی
امیدوارم همیشه همین حس رو داشته باشی

این دلخوشی های کوچیک هستن که خوشبختی ها رو می سازن...
ممنونم.

بهزاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

گفتم این همه چیز قشنگ تو واسمون میگی
منم یه چیزی بگم
قشنگ نیست ولی چون تو اون تو هستی زیباست
ای دختر صحرا نیلوفر
ای
تنها
بانوی
تنها
ای نیلوفرین هر جا
به حضورت
حتی صحرا
ببخشید تو کوچه باغای نوشته هات پا برهنه میدوم

ممنونم دوست من:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد