خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

ر مثل رسیدن...

 

 

 

_بگو بگو که کجایی ؟

 

_نشسته ام سر راهت 

      خدا خدا که بیایی... 

 

 

 

(قسمتی از دیالوگ فیلم چهل سالگی) 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا(غریبه) یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

عاشقشمممممممممممممممممم.... عاشق دیالوگهاش.... عاشق چهره های معصومش... حتی عاشق زشتیهاش(اگه زشت به خودی خود وجود داشته باشه)

با ۳ خط حالم رو عوض کردی... بهتر کردی... بهتر کردی چون خاطره هام یادم اومد... خاطره هایی که هیچ وقت پاک نمی شن... مثل شنیدن ربنا با صدای شجریان تویه ماه رمضان
مثل دوست داشتن بازی حامد بهداد
مثل گریه کردن پای هر شب تنهایی
مثل عشق به ماه....
مثل خاطره هایی که از بچه گی واست مونده
تکراری اما تکرار بعضی حرفا عین حقیقت امروزه:‌ می خوام برگردم به کودکی

شاد باشی و خوشبخت

خوشحالم که این طور بوده...تو هم شاد باشی و خوشبخت


علیرضا جان با اجازت اون کامنتت رو تایید نمی کنم.دلیلش رو هم نپرس لطفا.

ارادت دارم
نیلوفر

بهزاد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

فیلم بد با دیالوگایه خوب مخصوصآ دیالوگایه انتظامی

آره واقعا موافقم...دیالوگ ها تنها نقطه ی قوت داستان بود...ولی بازی ها چنگی به دل نمی زد...البته غیر از بازی محمد رضا فروتن...

علیرضا(غریبه) دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 02:23 ق.ظ

معلومه که ناراحتی از دست علیرضا... اشکالی نداره... خدا می دونه قصدم چی بود...
فعلا باییییییییییی

نه بابا ناراحت نیستم علیرضا جان

مثه همیشه مخلصیم

یه بدهکار دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام...منم با دوست عزیز مان بهزاد موافقم........من بهتون سر میزنم هاا نگین بی وفا هستم..چون میخواهم پست هاتون رو دقیق بخونم و سر سری ازشون رد نشم, فرصت کامنت گذاشتن پیش نمیاد.......در پایان این شعر را تقدیم میکنم به دوست عزیزم نیلوفر:

خوش باش در آن دم که غمی رو به تو آرد
بگذار که غم نیز، رود شاد ز دستت

:)
شما هروقت برام نظر بذارین عالیه...همین که می دونم می خونینشون خودش یه دنیاس...

ممنون برای این شعر قشنگ:)

بهزاد دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

راستی حالا که بحث فیلم شد من یه آرشیو کامل فیلمای ایرانیه قوی دارم کامل کیارستمی مخملباف و بیضایی و ... خیلی های دیگه فیلمای کوتاه تا همین امسال بچه های این خونه هرکی خواست میتونم در اختیارش بذارم

ممنون بهزاد جان...منم خوشحال میشم داشته باشمشون:)

mani سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

salam avaaaaaal bebakhsh fingilish midam akhe farsi nemitunam.
man avalin bar bud sari be khunat zadam bebakhsh bi in ke khabar bedam umadam vaghean az matnat hal kardamkheili ghavian va tasir gozar man sher ziad mikhunam vali saligheye shoma ali bude inja tu naghle ghule bazi shera

nemidunam ba ye hese vaghei inaro inja ruhetuno ja mizarin ya in ke az ruye eradat be asheghaa?
ama man ye ashegham 4sale..
khasteam
deltangam
ghamginam
negaranam
.
.
.
ama hanuz ashegh
vase hamine ba neveshteatun hal kardam
merccccccccccccccn

سلام:)
ممنونم که نوشته هامو خوندین...دلیل نوشتن ِ هرکدوم از این نوشته ها متفاوته...گاهی حسشون واقعیه و گاهی زیبایی ِ شعرها باعث میشه اونا رو بذارم...در هر صورت خوشحالم که دوسشون داری:)

بهزاد سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
نیلوفر جان از هر طریقی که خودت بهتر می دونی من میتونم تقدیم کنم باعثه حوشحالیمه.

سلام دوست من
لطفا برام به این میل بفرست:sirius_8@yahoo.com
ممنونم:)

Uncreated چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

نیلوفر...

هوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد