خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

ل مثل لیلا...مثل لیلی...

 

  

سکوت می کنم
تا شائبه دانایی ام
حرفی برای گفتن نداشته باشد .
تا فرصت برای تکلم چشم هایم
دست هایم
و پاهایم زیاد تر باشد ...
تا وقتی سیگارم را از این دست به آن دست می دهم
حرف ها زده باشم ...
تا وقتی دودش را می خورم
داستان ها گفته باشم ...
من وقتی برگ ها را با احترام خرد می کنم،
و به زجر ممتد بودن شان پایان می دهم،  

 

راوی ام
راوی یک داستان تراژیک... 


وقتی لب هایم را روی هم می گذارم
دارم برای شما می گویم چرا لب هایم را روی هم گذاشته ام
و چرا مدام وراجی نمی کنم
 

دارم می گویم که آدم
وقتی نمی تواند با زبانش
حقیقتی را به تمامی بیان کند
یا زیبایی را به تمامی تحسین کند
بهتر است حرف نزند
 

بهتر است سیگار بکشد
برگ ها را خرد کند
و به طرز نگاهش معنا بدهد
 

 

...

پ.ن: 

شعر از بازخوانی یک وبلاگ بودخیلی وقت پیش کپی شده... 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام نیلوفر عزیز
پیغامو دیدی:
اگه دیدی و نخواستی که جواب بدی خداحافظ
به این دلیل که نمیخوای باشم
...او رفت تا بپاید خدای خویش را...
اگه ندیدی هنوز...

دیدم دوست من،اما درست نیست جواب بدم.ولی ممنونم از لطفت.

جیمیکافواو پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 06:09 ق.ظ

پر از اندیشه ی تاب و تب توست
ســـتاره روی دامان شب توست
کتاب بوسه ای بر روی میز است
که چاپ انتشــــــارات لب توست

به ما هم سر بزن ...

شعرش محشر بود:)

اسمت منو یاد یه نفر میندازه!

مائده شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

عید ت مبارک نیلوفر بانوووووووووووووو

ممنونم دوست من.البته با تاخیر:)

مائده شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

مثل همیشه خوش سلیقه.............

بووووووووووووووووووووووس

ممنونم:)
:*

جوجه اردک زشت شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://13l.blogfa.com

مثل همیشه زیبا ولی یه کم غمگین

در پناه خدا شاد باشی و با ارامش

تو هم شاد و سلامت باشی:)

مژگان چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.mojgan-rad.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟؟
وب خوشگلی داری
به منم سر بزنی خوشحال میشم
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم

ممنونم مژگان جان:)

سیامک سالکی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام نیلو جان، خوبی؟
بابت این تاخیر و غیبت شرمندم. خونه ی جدید مبارک، قشنگه و دوست داشتنی. با آدرس و نام جدیدت لینکت کردم، البته با تاخیر، خلاصه ببخشید دیگه.
مواظب خودت باش.

سلام سیامک جان.ما که دیگه به این موضوع عادت کردیم:) که غیب بشین یهو...زندگیه دیگه...
بازم ممنونم از اینکه یعد از این همه مدت به یاد من بودین:)

سارا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

باز کجا غیبِت زد نیلو ؟ :-W

جنوب:دی

COWBOY یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

yeki ro mishnakhtam ke tamume zibaee donia tu cheshash bud ama ta behal kasi ro nadidam ke betune zibaee haie tamme donia ro ba zaban bege

خیلی قشنگ بود...و اگر مخاطبش من بودم...نهایت لطف شماس:)

باران سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.baran-delneveshte.blogfa.com

سلام عزیزم چقدر شعر قشنگی بود من اتفاقی با وبت آشنا شدم از طریق جایی برای شعرهای من
گاهی شعر میگم خوشحال میشم اگه بیای و نظرتو بهم بگی
منتظرتم
ممنون

ممنونم دوست من.اگر وقت کنم حتما میام.

محمد مزده سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

بهتر است سیگار بکشم
برگ ها را خرد کنم
و به طرز نگاهم معنا بدهم ...

سیگارش رو جدی نگیرین;)

فاطمه.ت سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://myheartbox.blogfa.com

سلام دوست جونم
وبلاگ زیبایی داری
لینکت کردم

سلام عزیزم:دی

مرسی :) منم لینکیدمت:)

حامد چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 02:55 ق.ظ http://pureformality.wordpress.com

سلام نیلوفرانه....

خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم ُ میبینم کلی تغییرات دادی و همه چی جالب شده ُ اما اعتراف میکنم نوشتهات بوی قدیم و میده ، این خاصیت هر نویسنده است .
من نوشتن را بی نهایت دوست دارم اما دست هایم به قلم نمیره .... می دانم گوش هایی زیادی هست برای نشنیدن و حرف های زیادی برای نگفتن . این یک دلیل بود .


----------------------------

دست هایت را بکار گیر .

سلام حامد جان.ممنونم که بعد از این همه مدت بهم سر زدی:)
آره هنوزم بوی قدیم رو میده...چون من هنوزم همون آدمم...حتی اگر شرایط تغییر کرده باشه:)

من سعی می کنم دست هایم را به کار گیرم و تو هم همین سعی رو بکن دوست من:)

هانیه پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

عکس به طرز فاجعه باری زیبا بود!

آره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد