خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

و مثل ِ ...



پایم را روی مین گذاشته‌ام
اگر تکان بخورم مرده‌ام
باید
همین‌جا که هستم
بمانم تا آخر دنیا.
...درست
وضعیت سرباز جنگی را دارم
کنار تو و زیبایی‌ات.

رسول یونان



پ.ن:

اما همه‌ی راه‌ها

که با پا  پیموده نمی‌شوند

دستت را به من بده...


پ.ن:

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه...

تو که این همه نگاهت

واسه چشمام گرم و نجیبه...


دوست دارم این آهنگو...بعد از سالها یه خواننده ی زن یه آهنگ خوند که به دل ِ من یکی نشست:)




نظرات 2 + ارسال نظر
uncreated شنبه 17 مهر 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام...

سلام روزت مبارک فاطمه جان...بعد از این همه مدت...فقط باید بگم...کجایی دختر؟

فاطمه شنبه 17 مهر 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://myheartbox.blogfa.com

سلام
روز دختر مبارک

ممنونم عزیزم:)

روز تو هم مبارک عزیزم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد