خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

ف مثل فرداا...



سخت شده نوشتن...

شاید چون دل ِ نوشتن را نداشتم...

سخت بود از تلاشم برای شاد بودن بنویسم، زمانی که مطمئن نبودم  خوشبختم یا نه...زمانی که هنوز نمی دانم آیا این پاییزی که می آید می توانم روز تولدم احساس کنم سالی که گذشت خوشبخت بوده ام...که سرم را بالا بگیرم و بگویم : " خدایا من نیلوفرم...نیلوفر ِ تو..مثل اسمم همیشه می پیچم و بالا می روم...زیبایی می بخشم...دوست دارم انسان ها را...سعی می کنم روشن فکر کنم..."


همیشه پاییز که می شود...این همه برگ های زرد و نارنجی و قرمز مرا به یاد خودم می اندازند...به یاد ِ منی که چقدر در این پاییز هایی که گذشت رنگ عوض کردم...چقدر هنوز سبزم؟چقدر قرمز و زرد شده ام؟ چقدر نارنجی؟ 


این قدر این روزها آینده برایم دور شده که حتی بودنش برایم مهم نیست...در روز زندگی می کنم ...شاید این هم از خاصیت های ِ عشق است... خاصیت ِ تنها بودن و در عین حال با همه ی مردم دنیا بودن... آینده آن قدر دور شده که انگار نه انگار روزی روزگاری قرار است پاییزی برسد...پاییزی که من کنار پنجره ای نشسته ام...واحتمالا تسبیحی در دست دارم...به آسمان نگاه می کنم و قلبم از یاد آوری امروز..از یاد آوری این روزها و این شب ها به تپش می افتد...شاید در یکی از همین به تپش افتادن ها هم ناگهان از تپش بایستد...ولی آن روز فراموش نخواهم کرد این پاییز ها، این آذر ها ،این شور و شوق ها را چقدر دوست داشته ام...چقدر برای ِ اینکه جزئی از این روزها باشم..جزئی حقیقی از این ثانیه ها تلاش کرده ام...


همیشه پاییز که می شود منتظرم...


نیلوفر.پاییز 89



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 02:01 ق.ظ


اگر بخواهی
فقط اگر بخواهی
می توانی هر روز متولد شوی
می توانی هر روز صبح دوباره زنده شوی

هر روز رمان تازه ای بنویسی
هر روز دنیای تازه ای خلق کنی
از خوبی ها
از بدی ها
از فقر تاریکی
خیانت
از محبت عشق...

می توانی هر روز عاشق شوی...

تولدت مبارک :)

:) وااااای ممنونم:) شعر زیباییه:دی

غریب+غریبه+تلخک سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.gharibestan.com

سلام
خوشحال می شیم بیای و نوشته ما رو بخونی....
تولدت مبارک

ممنونم علیرضا جان...:) خیلی خوشحالم...:)
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد