خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

خاطرات یک پروانه ی گم شده

با هر نوشته، پیرتر می‌شویم

ر مثل راه...




کم می نویسم این روزها ... چون فکر می کنم چیزهایی را که می خواهم فراموش کنم نباید بنویسم... فکر می کنم اتفاقی،حادثه ای را اگر بنویسی ماندگار می شود.

این روزها هم اتفاقاتی می افتد...خوب و بد...خوب هایش را نمی توانم بنویسم...چون بلد نیستم...و بد هایش را نمی نویسم چون می خواهم فراموش کنم...می خواهم فقط خوب ها را نگه دارم...

و این میان من می مانم و سکوت...سکوت های سکسکه ساز به قول شاعر...


من می مانم و نیلوفری که شاعر است ...اما شعری برای گفتن ندارد....نیلوفری که هنوز خیلی کودک است...هنوز خیلی حساس است...هنوز حرف هایی می زند که نمی داند به چه معنیست...نیلوفری که حتی ...


من می مانم و نیلوفری که در تنهایی خودش غوطه ور است...که دلش به خیلی چیزهای کوچک خوش است...به جورابهایش،لاک هایش،عروسک هایش و خیلی چیزهایی که دنیای کوچکش را پر می کنند...


کم می نویسم این روزها،چون ... فراموش کرده ام کلاس چندمم ... فراموش کرده ام الفبا بلدم...

از ت به تنهایی می رسم و از ب به بوسه...

فراموش کرده ام حرف های خوبی هم هست...

خواب هایم آشفته اند...



الفبا پر از حروف ِ رنگیست...

حرف هایی که برای من مفهوم های مختلفی دارند...

از الف به آفتاب می رسم...برایم طلاییست.

از ت به تنهایی...خاکستری...

از ب به بوسه می رسم...آبیست...

از ص به صدای تو...تنها رنگسیت که نمی شناسمش...




نیلوفر.بهمن 89




نظرات 4 + ارسال نظر
پانی جوووون پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://manam-pani.persianblog.ir

سلام دوست جونیم.من پانیم واولم.!! لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن بیشتر بهم سر بزن.

مرسی نیلو جووووووووووووووووووووووووووووووووون

پانی:) جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://manam-pani.persianblog.ir

سلام.چه طوری تو؟ نمی خوای بهم سر بزنی اپم.منتظرتونم

میلاد جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.milad0405.mahblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری مطالبش خیلی خوبه.
منم یه وبلاگ دارم بهم یه سری بزن خوشحال میشم نظر هم یادت نره
اگر هم با تبادل لینک موافق بودی من به اسم پایگاه سرگرمی میلاد لینک کن و بهم خبر بده تا من هم تو را لینک کنم
ممنون میشم اگر با هم همکاری داشته باشیم
مرسی
فعلا بای

پانی چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

nilooooooooooooooooohi.go to the my web please.

ok dear pani:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد